fbpx

Supraskite emocijas!

suprasti emocijas
Užspaustos emocijos visada laukia savojo laiko. Bet kurioje situacijoje pirmiausia atsiranda emocija. Emocijos, gana nepastovios, skirtingai nei jausmus, mes labai retai jas suvokiame ir skiriame. Po emocijų seka mintis, o po to veiksmas, poelgis.
Svarbus principas priimant sprendimus yra atpalaiduoti emocijas. Tik taip galima objektyviai įvertinti situaciją. Ir priimti teisingą, subalansuotą, o ne emocijomis pagrįstą sprendimą.
Kame slypi užspaustų emocijų pavojus?
Dauguma emocinių reakcijų nėra susijusios su dabartiniu momentu. Tai yra atsakas į praeities įvykius, kurie “užkabino” ir buvo užspausti, pamiršti.
Jei tai, kas vyksta dabar, primena tai, kas praeityje sukėlė, pavyzdžiui, skausmą, susierzinimą, baimę, tai užgniaužta praeities emocija neužtruks atskuosti.
Ir visai nesvarbu, kad šiandien praeities situacijos nebesvarbios, jūs išaugote, išmokote kitaip reaguoti į konkretų praeities žmogų. Emocinis atsakas išliko ir kils nepriklausomai nuo jūsų sąmoningo noro. Šis mechanizmas vadinamas PASĄMONINE PROJEKCIJA.
Projekcijos dėka galime patekti į labai tolimą savo praeitį, ir pradėti reaguoti neracionaliai.
Ką daryti?
Išmokite atpažinti emocijas. Užduokite sau klausimą:
👉Kaip dabar aš jaučiuosi?
Suvokę, kaip jaučiatės, jau galite užduoti šį klausimą:
👉 Iš kur pas mane ateina ši emocija?
Ar aš taip reaguoju į tai, kas vyksta dabar pirmą kartą, ar yra kažkas panašaus praeityje?
Ir jei iškils ankstyvų prisiminimų, – jūs radote emocijos priežastį. Belieka tai tik transformuoti, kad ir naudojant ThetaHealing metodą.
Suvokimas, kad šiandieninė emocinė reakcija dažniausiai yra ne reakcija į prieš jus stovintį žmogų ar dabar vykstančią situaciją, o reakcija į jūsų praeitį, kuri jau seniai praėjo, padės valdyti savo būsimas mintis ir, žinoma, savus veiksmus bei poelgius. Jūs lengvai sąmoningai priimsite harmoningus sprendimus.
Tai yra man įprastas transformacijų receptas, o jūs naudojate šiuos ThetaHealing įrankius savo kasdienybėje?
💕 Inga Heron

 

UŽSISAKYTI NAUJIENLAIŠKĮ