fbpx

KAIP NUSTOTI ATIDĖLIOTI?

kaip nustoti atidelioti

Atidėliojate reikalus rytojui? Siūlau, išbandyti dviejų minučių taisyklę. Verslininkas ir kelionių fotografas Dž. Clearas atskleidė paprastą ir veiksmingą strategiją, kurią gali pritaikyti visi. Jos tikslas: pradėti daryti dalykus, kuriuos vertėjo atlikti jau seniai, taip pat įgyvendinti planus, kuriuos seniai bent jau buvo naudinga pradėti. Dviejų minučių taisyklė nugali tingumą ir vilkinimą. Be to, tai daryti tikrai nesudėtinga. Ir štai iš ko ji susideda:

1 dalis: jei tai užtrunka mažiau nei dvi minutes, darykite tai dabar.

Stebėtina, kiek daug atidėliotų darbų iš tikrųjų galėjo būti padaryta vos per dvi minutes ar netgi mažiau. Pavyzdžiui, išplauti indus iškart po valgio, įmesti skalbinius į skalbimo mašiną, išmesti šiukšles, susitvarkyti, išsiųsti el. laišką ir pan. Jei užduotis užtrunka mažiau nei dvi minutes, laikykitės šios taisyklės: atlikite tai dabar.

2 dalis: kai norite išmokti naujo įpročio, tai verta pradėti per dvi minutes.

Ar visus jūsų tikslus galima pasiekti per mažiau nei dvi minutes? Žinoma, ne. Bet kiekvienas tikslas gali būti „paleistas“ per dvi ar mažiau minučių. Ši strategija gali atrodyti per smulki dideliam gyvenimo tikslui pasiekti, tačiau taip nėra.

Šis požiūris veikia bet kokiam tikslui, o priežastis yra fizika. Kaip sakė I. Niutonas, ramybėje esantys objektai lieka ramybėje, o judantys objektai lieka judesyje. Tai galioja ir žmonėms, ir krentantiems obuoliams. Dviejų minučių taisyklė veikia mažiems ir dideliems tikslams dėl gyvenimo inercijos. Pradėjus ką nors daryti, tampa lengviau tęsti šį darymą.

Taisyklė yra susijusi su idėja, kad geri dalykai nutinka, reikia tik pradėti dirbti.

Norite būti geri rašytojai? Parašykite tik vieną sakinį (dviejų minučių taisyklė) ir pamažu galėsite rašyti ir visą valandą.

Norite pereiti prie sveikos mitybos? Tiesiog dabar suvalgykite vieną vaisių (dviejų minučių taisyklė) ir netrukus rasite įkvėpimo pasigaminti ir sveikų salotų.

Norite, kad skaitymas taptų įpročiu? Tiesiog perskaitykite pirmąjį naujos knygos puslapį. Kitą dieną – dar vieną. Jūs nepastebėsite, kaip “praskries” pirmieji trys skyriai.

Norite bėgioti tris kartus per savaitę? Tiesiog apsiaukite sportbačius kiekvieną pirmadienį, trečiadienį ir penktadienį ir išeikite iš namų, ir taip jūs padėsite pagrindą bėgimui, užuot suvalgę eilinę picą.

Dviejų minučių taisyklė nėra orientuota į rezultatus, o į procesą, kuris lemia rezultatą. Didžiausias dėmesys skiriamas startui. Juk svarbiausia bet kokio naujo įpročio dalis yra pradžia ir ne tik pirmą kartą, bet visada, nes priemonės turi būti nuoseklios.

Išbandykite tiesiog dabar.

Žinoma, sunku tvirtinti, kad ši taisyklė veiks kiekvienu atveju. Bet galiu tvirtai pasakyti, kad ji niekada neveiks, jei nepabandysite. Juk daugumos skaitomų straipsnių problema yra ta, kad mes vartojame tik informaciją, bet retai pritaikome praktiškai. Galite pradėti naudoti šią informaciją tiesiog dabar. Taigi, ką iš to ką seniai reikėjo padaryti, galite padaryti jau dabar per dvi minutes?

Užsisakyti naujienlaiškį

Fill out my online form
Kasdienės teta meditacijos internetu „Skraidanti panda“ Registruokis
Hello. Add your message here.